poniedziałek, 4 października 2010

Chciałam pokazać wam jak dobrze bawiłam się przez ten I rok szkolny w LO, jak widać na zd. humor nam dopisywał.

Na 1. zd. lekcja TI z sympatycznym Profesorem, który na zakończenie roku pozwolił nam zamówić pizzę na ostatnią TI za co bardzo mu dziękujemy ;)

2. zd Madzia śpiąca w podróży do Gdyni dokładnie do Oceanarium. Becia chciała być niegrzeczna i dłubać jej w nosie xD

3. zd. Ja jako kosmita w masce oraz Rychu. Do teraz nie mam pojęcia co miał na myśli przystawiając sobie pojemnik z tlenem ... no wiecie gdzie xD

4. zd. Ja i Filip ten co ma wielkie orzeszki, zdjęcie zrobione w dniu Europejskim w naszej szkole, przedstawiliśmy wtedy CYPR.

5. zd. Spływ kajakowy na zakończenie I klasy, jak widać chłopcy się zbiesili, bo nauczyciele nie chcieli dalej płynąć ;)

6. zd. Ja i Madzia w kabarecie pt... którego nie pamiętam dokładnie chyba WIZYTA U TEŚCIA jakoś tak... skecz specjalnie zrobiony z okazji DNIA KOBIET ;)

7. zd. Ela siedząca na Beci jakie dwuznaczne jest to zdjęcie ;p próby przed apelem.

8. zd. nasza 3 szalejących dziewczyn w białym kisielu ;) Becia po zapaleniu płuc.

9. zd. Głupie miny chłopaków na kotowaniu nie wiem co wtedy sobie myśleli...
może z wyjątkiem Wąskiego, który zawsze mówi żeby ktoś się od niego odwalił albo gorzej.

10 i 11 zd. klasowe DEDY, z którymi było przynajmniej wesoło i za których zawsze nam się dostawało od większości nauczycieli.

12. zd. zima nas dobija oczywiście luźna lekcja historii.

13. zd. DARMOWY FRYZJER CENA JEDYNIE 5 ZŁ ;P

14. zd. Słynny KIEBAB nie wiem czy miał sos czy nie ale na pewno właściciel bułki bardzo się cieszył xD

15. zd. Rysiu i Becia nie wiem z czego tak ,,łachaliśmy'' ale był ,,łach'' xD

16. zd. Wyjazd na narty z P. Domagalska i jej świta oczywiście Becia leci na ratunek uwięzionej w śniegu koleżance z D kl.

17. zd. BŁAGAMY NIE ROBI PANI SPR!!! ;***

Brak komentarzy: