wtorek, 5 października 2010

MOJA GRUPA JĘZYKOWA 4/1



Cofnijmy się w przeszłość....
na rozpoczęciu roku szkolnego dostaliśmy wspaniałą wiadomość, że jutro czyli nie wiem kiedy to tam dokładnie było będziemy pisać test z języków wiodących, które sobie sami mieliśmy wybrać oczywiście moim wiodącym jest j. angielski.
Test sam w sobie był prosty, przeszkadzała nam, a przynajmniej mi, cała ta atmosfera....

I tak trafiło, że napisałam ten test akurat tak dobrze, że trafiłam do średnio zawansowanej gr. językowej z czego bardzo się cieszyłam.
J. angielskiego zaczął uczyć mnie P. Lipiński a j. niemieckiego P. Kania.
Na grupie językowej czuje się tak jak bym miała drugą odjechana klasę, w sumie jest nas 19 ;)
Podniosła atmosfera na niemieckim i luzik na angielskim tak... jak my lubimy te nasze języki obce xD...
Na zdjęciach śmieszne gagi, które głównie były robione na angielskim.

...na jednym ze zdjęć Becia jak śpi czyli bardzo interesująca lekcja j. angielskiego ;p
ale co Becia robiła w nocy?
Dłuższe przerwy w szkole np. na zdjęciu Becia i jej zielone kanapki miały chyba 3 miesiące xD

I to wszystko na temat naszej grupy językowej hardcore ;D
HOW DO YOU DO?
najczęstszy tekst na angolu ;D

Brak komentarzy: