środa, 6 października 2010

Kilka słów do mikrofonu ;)


Nazywam się Beata imię odziedziczyłam bo mamie albo po którejś byłej dziewczynie mojego taty xD
Piękna mam datę urodzenia 03.03.1993r. normalnie narodziny kosmity na ziemi xD
może mam jakąś moc ale jeszcze o niej nie wiem?
w wolnym czasie robię wszystko co umila mi życie ;)
większość informacji już wiecie a jak nie wiecie to przeczytajcie moje te 30 innych postów czy tam ile już ich jest xD sama już nie wiem...
Moje plany na nadchodzące miesiące ;
po 1. odpoczywać
po 2. odpoczywać
po 3...... to samo ;)

Dobra mam w planie wyjazd do Gdańska z byłą klasą jakoś w połowie października,
listopad jadę z tatkiem na koncert Davida Gilmoura w tym samym miesiącu wyjazd do siostry też do Gdańska głównie w celu pójścia do kina na Harrego Pottera, później może połowinki się zobaczy ;)

A teraz chcę podziękować wszystkim, których zanudziłam swoimi opowiadaniami ;)
mam nadzieję, że chociaż fotki się podobały BUZIAKI ;***
love, peace and freedom

Brak komentarzy: