wtorek, 5 października 2010

,,Nowi'' czy ,,Starzy'' oto jest pytanie?


*Dlaczego zmieniłaś klasę?
Zmieniłam klasę dlatego, że nie podobał mi się profil tam obowiązujący.
* Dlaczego akurat klasa o profilu medycznym?
Wybrałam klasę o profilu medycznym dlatego, że bardzo lubię chemie i nie mam z nią większych problemów a i biologia ujdzie. Przyszłość wiążę raczej z tymi dwoma przedmiotami i chcę je ciągnąć na studiach bo wiem, że to po nich będę miała wiele możliwości a i ta wiedza na pewno przyda mi się kiedyś w życiu.
*Dlaczego aż tak nie lubisz geografii?
Nie lubię geografii ponieważ wiąże się to już z gimnazjum.
Moje kartki w zeszycie od gegry były zapisane tyko dwoma słowami LEKCJA, TEMAT... LEKCJA, TEMAT.... i nic z tego nie miałam, mam takie braki ze szok, aż czasem siedziałam i płakałam tak mi było ciężko to nadrobić, dlatego też zmieniłam klasę.
* Tęsknisz za A klasą?
No pewnie, że TAK co za pytanie ;)
przeżyłam z nimi ciężki rok, dałam każdej osobie jakąś cząstkę siebie i nadal będę utrzymywać z tymi osobami kontakt bo są dla mnie bardzo ważne zwłaszcza Elwirka, która zawsze potrafiła mnie wesprzeć zwłaszcza w chwilach choroby. Nie będę więcej osób wymieniać bo wymieniłbym każdego ;)
* Jak się czujesz w nowej klasie?
Do klasy jako osób przyzwyczaiłam się bardzo szybko, przez pierwszy tydzień miałam ochotę uciec stamtąd, mimo to szybko znalazłam bratnie dusze ;)
A co chodzi o biologię i chemię oraz fizykę UJDĄ ;)
a te 4 biologie o których nie wspomnę to jak miód na moje zranione serce normalnie tyle materiału do kucia że głowa mała ;D
Zaczynam nowy rozdział w moim życiu bardzo ważny mam nadzieję, że dobrze zrobiłam i postaram się iść dalej ;))

TO ZDJĘCIE MOJEJ NOWEJ KLASY I RACZEJ OSTATNIEJ W OGÓLNIAKU ;P BO JUŻ NIGDZIE SIĘ NIE PRZENIOSĘ!!!

Brak komentarzy: